לשיווק מותג יש פנים רבות. אחד מהם הוא שילוט. לא רק שילוט הוא דרך מצוינת לשווק את העסק שלך, אלא הוא גם דרך ליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלך. ישנם יתרונות רבים לשימוש בשילוט. הרשו לנו לפרט כמה מהיתרונות העיקריים של שילוט לעסק שלכם:
תופס תשומת לב
שלטים לעסקים משחקים תפקיד גדול במשיכת תשומת לב. בין אם זה מחוץ לעסק שלך או על שלט חוצות, שילוט חוצות מאפשר לאנשים לדעת על העסק שלך. אתה יכול להשתמש בשילוט חיצוני כדי:
- הציגו מבצעים מהנים
- עסקאות חדשות
- מכירות
- מקום
זה אפילו עובד היטב כאסטרטגיית שיווק כללית של המותג. זה לא חייב להיות שלט חוצות; שלטי האנדרטה החיצונית של העסק שלך יכולים לתפוס את תשומת הלב של העוברים והשבים.
מסיר תשומת לב
שילוט בתוך החנות או המסעדה שלך מפחית את זמן ההמתנה בעסק שלך. כמו מגזינים או טלוויזיה, השילוט המוזר, המעניין והאינפורמטיבי של העסק שלך הוא היבט ייחודי של העסק שלך שמשאיר את הלקוחות מבדרים. זה עובד כבידור תוך הסטת תשומת הלב מזמן ההמתנה. סוגי שילוט שיכולים לעשות את העבודה הם:
- צגים דיגיטליים
- טיקרים דיגיטליים
- שלטי ניאון
- מדבקות רצפה
- קירות סיפור
- שיווק מוזר
יש מגוון של שילוט מהם אתה יכול לבחור. שלטים מוזרים, מסורתיים, מודרניים, אומנותיים וכל סוגי השלטים זמינים עבור העסק שלך. השילוט היום אינו מוגבל לשלטים גדולים כמו שלטי אנדרטה. הוא כולל מדבקות רצפה, קירות סיפור ושלטי ניאון המעבירים את המסר של המותג שלך תוך כדי משיכה וקידום העסק שלך. כל השימושים האלה מהווים מתכון נהדר לאסטרטגיות השיווק שלך.
שילוט גם עוזר לחתוך את התחרות. עם שלטים מעניינים, העסק שלך הופך לשיחת העיר. שילוט מעניין הוא צעד מצוין בשיווק כדי לשים לב אליכם. בסך הכל, זה מגדיל את הסיכויים לבצע מכירות ולזכות בלקוחות חדשים.
מעדכן את הלקוחות
שילוט פנים או חוץ, כל מיני עוזרים לעדכן את הלקוחות. המידע שהשילוט שלך מספק יכול להיות:
- עדכונים שוטפים
- מבצעים יומיים
- מבצעים חדשים
שילוט טוב עובד גם כטכניקת שיווק מקוונת מפה לאוזן. זה שומר את הלקוחות מעודכנים ומתעניינים בעדכונים על העסק שלך. אתה שם את המידע שם והם יכולים פשוט לצלול לתוכו מתי שהם רוצים או צריכים את המידע הזה. זה מצב של win-win וחוסך זמן וכסף.
אתה יכול גם לקיים שילוט שיתופי עם עסקים אחרים שיועילו זה לזה כדי לקדם את השירותים בשני קצוות העסקים. מיזם משותף מעולם לא פגע באיש.
מחיר ידידותי
משיווק ישיר ועד למשיכת תשומת לב, שילוט חוסך בעלויות. זה חוסך:
- עלויות פוסטרים ופליירים קבועים
- עלויות שיווק למבצעים חדשים
שילוט טוב הוא יקר, אבל הוא גם מוזיל עלויות כאשר אתה יכול:
- שימוש חוזר בשילוט
- שמור את זה במשך שנים
- בטווח הארוך, שילוט מוסיף לשיווק העסק שלך.
לפי אתר SBA, העלות לאלף, שיטה נפוצה המשמשת למדידת עלות הגעה לאלף לקוחות פוטנציאליים, נמוכה בהרבה לשילוט מאשר סוגי פרסום אחרים, כמו רדיו, טלוויזיה ועיתונים. בסך הכל, היתרונות הללו של שילוט יעזרו לעסק שלך במונחים של שיווק, קיצוץ בעלויות והשקעות לטווח ארוך.