להזמנות חייגו: 0523858852

איך בוחרים מכונת קפה נספרסו?

שיתוף:
מכונת קפה נספרסו

מכונת קפה נספרסו היא אחת המכונות הפופלריות שיש היום בישראל, אז איך תדעו כיצד לבחור את סוג המכונה הנכון עבורכם.

החלטתם שמתחשק לכם בכל בוקר לשתות קפה איכותי? בכדי שתוכלו להיות בטוחים כי כך הם פני הדברים, יהיה עליכם לרכוש מכונת קפה נספרסו. אך כאשר תתחילו לחפש אחר מכונת הקפה האידיאלית, אתם מהר מאוד תבינו כי מבחר האפשרויות גדול במיוחד. יהיה עליכם לבחור מכונת קפה אחת ספציפית מבין מבחר ענק של אפשרויות, ולא תמיד הבחירה היא קלה. אז לפני שאתם מרימים ידיים או בוחרים באפשרות הראשונה שאתם מוצאים – מה הכי חשוב שתדעו?

אנו החלטנו להרים את הכפפה בכדי להסביר לכם בדיוק איך בוחרים את מכונת הקפה המושלמת. אומנם ההסבר כאן הוא על מכונת הקפה של חברת נספרסו, אך בפועל ההסבר הוא רלוונטי לכל מכונת קפה. כך שבין אם מדובר על מכונה של נספרסו, ובין אם מדובר על מכונה של חברה אחרת – תוכלו להשתמש בה. כך פתאום תבינו כי התהליך של הבחירה יכול להיות מאוד פשוט.

אחרי שתקראו את כל הטיפים שנספק לכם כאן, תוכלו לבחור בקלות את מכונת הקפה שמתאימה לכם. מכונת הקפה חייבת להיות הכי טובה לכם, זאת שבאמצעותה תוכלו לשתות את הקפה הכי טוב כל בוקר. בסוף רק כאשר תהיה לכם את מכונת הקפה הכי טובה שיש, תוכלו לדעת שאתם בכיוון הנכון. יש לכם כאן אפשרות שלא תחזור על עצמה לעשות בחירה שתשרת אתכם לאורך שנים.

תרכשו מכונת קפה בגודל שמתאים לכם

אחד מהאלמנטים החשובים ביותר בעת בחירת מכונת קפה נספרסו הוא הגודל של המכונה. כיום תוכלו למצוא מבחר ענק של מכונת, אך מה שיבדיל בין לא מעט מכונות זה הגודל שלהם. כך שמחובתכם לבחור את המכונה בגדול שהכי נוח לכם איתו, גודל שיתאים לצרכים שלכם. יש כאלה שלא מחפשים מכונה גדולה בכדי שלא תתפוס מקום רב, ויש כאלה שמעדיפים מכונה גדולה ומאסיבית.

בסוף הנראות של המכונה היא חשובה, ואתם תרצו שבמטבח שלכם תהיה מכונת קפה שמתאימה לסטנדרטים שלכם. אם מכונת הקפה לא תתאים לסטנדרטים שלכם, אתם עלולים שלא להשתמש בה כמו שתמיד רציתם. הרי בסוף אם המכונה תעמוד ללא שימוש, אתם תבינו כי היא לא משרתת אתכם כמו שחשבתם בהתחלה. לכן תשימו לב מראש לגודל של מכונת הקפה שבה אתם משתמשים.

תבחנו את אופן התפעול של המכונה

אפילו אם תרכשו מכונת קפה נספרסו, עליכם לקחת בחשבון כי לכל מכונה יש אופן תפעול שונה. כך שאם אתם לא תבינו כיצד לתפעל את המכונה, יהיה לכם קשה מאוד להשתמש בה לאורך זמן. ברגע שיהיה לכם קל להכין לעצמכם קפה בכל בוקר, אתם תדעו כי תעשו זאת מבלי להתעצל בשום שלב. כך שאל תבחרו לעולם מכונה שאתם יודעים מראש שהיא לא תהיה נוחה עבורכם.

כל חברה שממנה תרכשו מכונת קפה תציע לכם לבחון את אופן התפעול של המכונות השונות. כך שאל תרכשו מכונת קפה בצורה מקוונת, כי יהיה לכם קשה מאוד לעשות בחירה שתהיו שלמים איתה. יהיה מדובר על בחירה שיש בה מידת סיכון מסוימת, מידת סיכון שעלולה בדיעבד לעלות לכם ביוקר.

מכונת קפה נספרסו קפסולות או פולי קפה

עוד החלטה חשובה שתצטרכו לבצע תהיה בין רכישת מכונת קפה קפסולות לבין רכישת מכונת קפה מסוג פולי קפה. לכל אחת מהאפשרויות הללו יש את היתרונות ואת החסרונות שלה, אך ככל הנראה אתם תעדיפו רק אחת מהן. כך שאל תעשו בחירה שבדיעבד אתם תגלו כי היא לא הבחירה הנכונה עבורכם. מוטב לכם להתנסות בכל אחת מהאפשרויות הללו בכדי לעשות בחירה נכונה.

הקפה שאותו אתם מכינים בבוקר הוא לא דבר של מה בכך, הוא חייב להיות קפה מושלם שיספק לכם אנרגיות לכל משך היום. לכן באמצעות התאמת המכונה הנכונה והבחירה בין מכונת קפסולות לבין מכונת פולי קפה, תוכלו להיות בטוחים כי אתם ממש קרובים לעשות את הבחירה הכי טובה שיש. 

שימו לב לעלות של מכונת הקפה

מכונת נספרסו
מכונת נספרסו

עוד פקטור שאינכם יכולים להתעלם ממנו כאשר אתם רוכשים מכונת קפה נספרסו הוא כמובן העלות של המכונה. אתם לא תוכלו להרשות לעצמכם לרכוש מכונת קפה בכל מחיר, ולכן יהיה עליכם לבצע השוואת מחירים בין האפשרויות השונות. כך תוכלו לבחור מכונת קפה שמגיעה עם תג מחיר שתוכלו לעמוד בה. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם משלמים על מכונת קפה ביוקר.

הטיפ היעיל ביותר במקרה הזה הוא פשוט שתקציבו לעצמכם תקציב מוגדר מראש. כך תוכל ולראות מבעוד מועד אילו מכונות עומדות בדיוק בתקציב שאותו הגדרתם לעצמכם. מדובר על פעולה שהיא יחסית פשוטה, אך בפועל היא יכולה לחסוך לכם לא מעט התלבטויות בהמשך. יתרה מכך תוכלו גם להוריד הרבה מאוד אפשרויות שהן אינן רלוונטיות מכיוון שהן יקרות מידיי.

אפשרויות הניקיון של המכונה לאחר שימוש

אולי כרגע אתם חושבים רק על השימוש של אותה מכונת קפה נספרסו שתרכשו. אך אל תשכחו כי בסוף עליכם לקחת בחשבון את הצורך בניקיון שלה, ניקיון שיאפשר לכם בין היתר גם לשמור עליה. כי לא תרצו להשאיר את המכונה שלכם מלוכלכת, וזה עשוי גם לפגוע באיכות הקפה שאותו אתם שותים כל בוקר. ככל שהמכונה תהיה יותר נקייה, כך תוכלו לדעת שעשיתם רכישה נכונה.

מהסיבה הזאת אנו מציעים לכם לבחון את אפשרויות הניקיון השונות של המכונה. כך תוכלו לראות מראש איזה מכונה יותר קל לנקות ואיזה מכונה הרבה יותר מסובך לנקות. כי אם תסתבכו לנקות את המכונה, לא פעם תאלצו להשאיר אותה מלוכלכת, וזה לא יהיה נעים ובטח שזה לא יהיה כל כך אידיאלי.

איזה מכונת קפה של נספרסו הכי טובה?

על השאלה הזו רק אתם יכולים לענות, זה תלוי בצרכים שלכם ממכונת הקפה, מה אתם רוצים להפיק ממנה, האם זו מכונת פולי קפה או מכונת קפסולות.

חשוב שתדעו כי נספרסו מייצרת מגוון סוגי קפסולות נספרסו בגדלים וטעמים שונים, מה שאומר שיש סיכויים שתמצאו לפחות טעם אחד ואפילו יותר שאתם אוהבים ויכולים להתחבר אליו.

מכונת קפה נספרסו איניסייה
מכונת קפה נספרסו איניסייה

כמה עולה מכונת נספרסו?

טווח המחירים נע בין 400 ש״ח ויכול להגיע עד ל 1000 ש״ח, תלוי בסוג המכונה אתם רוצים ומה אתם רוצים להפיק ממנה, לאחר בדיקה שביצענו, אנחנו יכולים להגיד לכם שאצלנו תמצאו את המחיר הכי זול עבור המכונה שלכם.

איך לנקות מכונת נספרסו בצורה יעילה?

טיפים לניקוי המכונה נלקח מהאתר הרישמי של חברת נספרסו, אנחנו לא לוקחים שום אחריות על כל נזק שיגרם למכונה שלכם.

לפני תחילת הניקוי רוקנו את מיכל הקפסולות המשומשות על ידי הרמת ידית הקפסולות ואת אגן הניקוז מכל שאריות המים.

1 .הדליקו את המכונה. מלאו את מיכל המים בשקית אחת של החומר להסרת אבנית של נספרסו, הוסיפו חצי ליטר מים והניחו כלי קיבול (מיכל ריק או קערה בנפח של לפחות 1 ליטר) תחת פתח יציאת הקפה.

2 .לחצו בו זמנית על שני הלחצנים (אספרסו ואספרסו ארוך) עד ששניהם יהבהבו יחד. הבהוב מהיר- מצב הסרת אבנית. נורות קבועות- נסו שוב.

3 .לחצו על לחצן האספרסו הארוך (הספל הגדול) להתחלת התהליך. נוזל הסרת האבנית יזרום באופן ישיר דרך פתח יציאת הקפה עד שמיכל המים יתרוקן.

4 .בסיום, יש לשטוף היטב את מיכל המים של המכונה, מיכל הקפסולות המשומשות ואגן הניקוז במי ברז. מלאו את מיכל המים במים נקיים וחזרו שוב על הפעולה המצויינת בסעיף 3 עד לריקון מיכל המים.

5 .כדי לצאת ממצב ניקוי האבנית לחצו בו זמנית על שני הלחצנים (אספרסו ואספרסו ארוך) יחד עד שההבהוב יפסק. נורות קבועות – תהליך הניקוי הסתיים. הבהוב מהיר- נסו שוב.

**ניקוי אבנית מומלץ לבצע אחת ל 6-3 חודשים בהתאם לקשיות המים באזור המגורים שלכם. במידה ולא בוצע ניקוי זמן ממושך נסו לבצע ניקוי אבנית נוסף או ניקוי אחד עם שתי שקיות של חומר ניקוי האבנית.

  • דגמי מכונות הכוללים 2 לחצני מתכוני קפה (אספרסו ואספרסו ארוך)-
    Pixie (C/D60) ,CitiZ (C/D120-C/D122) ,Essenza (C/D91-C/D101)
    CUBE (C/D185) ,Essenza mini (C/D30) ,Inissia (C/D40)
ניווט מהיר לתוכן שאהבתם
💬 שלחו לנו הודעה